Page 28 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 28
Organisatsioon: Eesti Külaliikumine Kodukant Tegevusvaldkond: Kogukondliku tegevuse edendamine.
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d):
Vabatahtliku tegevuse valdkonna juht Eha Paas; Vabatahtlike Värava toimetaja Anu Viltrop; vabatahtliku tegevuse võrgustiku liikmed.
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda:
Usume, et vabatahtlikuks olemine on lihtsamaid viise olla aktiivne kodanik. Kampaaniaga taht- sime tutvustada erinevates organisatsiooni- des ja valdkondades tegutsevaid vabatahtlikke, et näidata vabatahtliku tegevuse eripalgelisust ja võimaluste rohkust. Samuti tahtsime välja tuua erinevaid põhjusi, miks inimesed vabatahtlikena tegutsevad.
Eeskujukampaanias osalemise mõju:
Kampaania ajal tutvustasime sotsiaalmeedias iga päev üht vabatahtlikku ning põhjust, miks tema vabast tahtest ja kasu saamata kellegi teise heaks panustab. Kampaania tõi sotsiaalmee- dias nähtava(ma)le Eestis tegutsevaid vabatahtlikke.
Ühiskampaania tegevus:
Sotsiaalmeediapostitused. Iga päev ilmus Facebookis üks lugu ühest vabatahtlikust.
Sõnum: AGA MINA OLEN VABATAHTLIK, SEST...
Tahtsime kampaaniaga näidata eri valdkondade vabatahtlikke ning tutvustada põhjusi, miks inimesed vabatahtlikena panustavad. Valisime kampaaniasse vabatahtlikke erinevatest vanuse- rühmadest, eri valdkondadest ning eriilmeliste põhjendustega.
Tegevuste läbiviimise aeg: 12.11−07.12.2018
Sihtgrupp: Eestis elavad 16−65-aastased Facebooki kasutajad.
Tegevuste eesmärk: Tutvustada inimestele vabatahtliku tegevuse eripalgelisust ja variatiivsust.
Läbiviidud tegevused: Sotsiaalmeediakampaania, mille ajal ilmus iga päev Facebookis üks lugu ühest vabatahtlikust.
28
EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.