Page 26 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 26
Organisatsioon:
Heateenindus.ee
Tegevusvaldkond:
Teeninduse ja teenindajate arendamine
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d):
Urmas Kõiv, Anneli Kõiv, Tairi Leis, Britta Matsov
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda:
Heateenindus.ee missioon on Eesti teeninduskultuuri, ettevõtete ja asutuste teeninduse kvali- teedi, teenindajate teadmiste ning oskuste arendamine ning teenindaja ameti väärtustamine ühiskonnas. Soovime, et inimesed suhtuksid Eesti tublidesse teenindajatesse heatahtliku lugupidamisega. Sõnum AGA MINA KIIDAN TEENINDAJAT sobib selleks suurepäraselt.
Eeskujukampaanias osalemise mõju:
Oleme saanud hulgaliselt positiivset tagasisidet teenindajatelt. Teenindajaid kiidetakse rohkem ja nende ametisse suhtutakse positiivsemalt.
Ühiskampaania tegevus:
Viisime 2018. aasta märtsis läbi üle-eestilise ulatusliku välimeedia kampaania AGA MINA KIIDAN TEENINDAJAT. Heateenindus.ee koolitustel ja konverentsidel olid esindatud kampaania visuaal ja sõnumid.
Sõnum:
AGA MINA KIIDAN TEENINDAJAT
Tegevuste läbiviimise aeg:
01.−31.03.2018
Sihtgrupp:
Eestis töötavad teenindajad ja nende kliendid
Tegevuste eesmärk:
Teenindaja ameti väärtustamine ühiskonnas
Läbiviidud tegevused:
Kampaania ajal kiideti teeninduskohti ja teenindajaid 46 542 korda.
26
EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.
E
E
T
A
N
I
N
D
D
A
I
J
I
A
T
K
!
e
w
e
.
s
w
u
d
n
i
n
w
e
.
h
e
a
t
e