Page 50 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 50

                                   Organisatsioon: Sotsiaalkindlustusamet
            Tegevusvaldkond: Sotsiaalkindlustusamet teenindab kõiki Eesti inimesi ja pea igaüks puutub mõnes eluetapis (olgu see siis näiteks lapse sünd või pensionile jäämine) sotsiaalkindlustus- ametiga kokku. Tagame kindlustunde inimesele igaks eluetapiks riigi teenuste osutamise ning toetuste ja hüvitiste maksmise kaudu.
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d): Mari-Liis Mänd, Viola Läänerand
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda: Lasteabitelefoni meeskond on 10 aastat teinud tööd selle nimel, et olla toeks ja aidata abivajavaid lapsi ning pakkuda lastele, lapsevanematele ja lastega seotud inimestele nõustamist ja tuge.
Eeskujukampaaniaga liitumine andis võimenduse teema käsitlemisel kuivõrd mitmed organi- satsioonid panustasid ühiselt laste turvalisema ja õnnelikuma tuleviku nimel, igaüks oma tege- vusvaldkonnas.
Eeskujukampaanias osalemise mõju: Saime innustust ja veelgi hoogu juurde jätkata koostöös partneritega tegevusi laste heaks.
Ühiskampaania tegevus: Sotsiaalkampaania, foto-ja joonistusvõistlus, vestlusringid lastega.
Sõnumid: AGA MINA HOOLIN JA MÄRKAN.
Hoolimine algab väikestest asjadest ja on tegelikult kergesti teostatav. Väikesed asjad nagu hommikune sõbralik „tere”, heatahtlik tunnustus kaaslasele, südamlik kallistus sõbrale või lihtne küsimus „kuidas läheb?” aitavad näidata huvi ja hoolivust, üksteisega arvestamist.
Tegevuste läbiviimise aeg: Aktiivne sotsiaalkampaania toimus 15.04-31.05, vestlusringe lastega viidi läbi kogu aasta jooksul.
Sihtgrupp: Esmaseks sihtgrupiks olid kooliealised lapsed ja noored ning teiseseks sihtgrupiks lapsevanemad.
Tegevuste eesmärk: Kampaaniaga sooviti julgustada lapsi rääkima enda tunnetest, mõtetest ja emotsioonidest, väljendama hoolivust nii iseenda, lähedaste, kui ümbritseva suhtes kui ka vajadusel küsima abi.
Läbiviidud tegevused: Kampaania raames valmisid temaatilised teavitusklipid, bännerid sotsiaalmeediasse ja digiekraanidele, mida levitati erinevates sotsiaalmeedia kanalites, väli-
50
                                   EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.
     SOTSIAALKINDLUSTUSAMET

















































































   48   49   50   51   52