Page 5 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 5

             Ühiskampaania Aga Mina eesmärk
Siduda tervislikku ja turvalist tulevikku kujundavate organisatsioonide läbiviidavad väärtus- põhised tegevused ühtseks tervikuks ja suurendada sellega teadlikult eeskujuks olemist ning sellega kaasnevat vastutust turvalisema elukeskkonna kujundamisel.
Sihtgrupp: Laste tugivõrgustik – terve ja turvalise tuleviku ja elukeskkonna kujundajad
Ühiskampaanias osalejad
Kampaaniaga oodati liituma Eesti Vabariigis registreeritud juriidilisi isikuid, kelle tegevus on suunatud väärtuspõhise, turvalise ja tervisest hooliva elukeskkonna kujundamisele.
Ühiskampaania põhisõnum – Aga Mina
Küsimus „Aga mina?” kõlab väikese lapse huulilt, kui ta avaldab soovi osaleda vanemate tege- vustes. Vanematena teeme otsuseid, mil määral me lapsi kaasame ja milliseid tööriistu nende kätte usaldame. Oma küsimustele ajapikku tugivõrgustikust vastuseid saades kujunevad saadud vastuste põhjal kogu eluks kaasasaadavad väärtushinnangud, mis aitavad meil täiskasvanutena langetada vastutustundlikke ja turvalisi otsuseid. Siis me enam ei küsi, vaid ütleme: „Aga mina ... teen/käitun...” ning väljendame oma seisukohti ja oskame neid ka põhjendada.
Seega sümboliseerib sõnum Aga Mina inimese teadlikult tehtud turvalisi valikuid, mis tule- nevad igaühe isiklikest väärtushinnangutest.
Olulisemad põhimõtted ühiskampaanias Aga Mina osalemisel:
• Aga Mina on erinevate osapoolte läbiviidavate kampaaniate ja sündmuste kogum, mille ühisosaks on eesmärgipärased tegevused turvalisema tuleviku kujundamisel.
• Ühiskampaania tegevuste planeerimisel ja sõnumi kasutamisel mõtestatakse lahti tegevuste seos lastele turvalisema ja/või tervislikuma tuleviku kindlustamise ja/või kujundamisega.
• Läbiviidavad tegevused võivad olla suunatud nii lastele kui ka nende tugivõrgustikule.
• Ühiskampaania osana läbiviidavad tegevused toetavad tervislikuma ja turvalisema tuleviku kujundamist ega ole otseselt seotud materiaalsete hüvede teenimisega.
• Eeskujuliikumise osana läbiviidavaid tegevusi planeerib ja viib läbi iga osaleja ise, raken- dades selleks oma ressursse ja kommunikatsioonistrateegiat.
• Ühiskampaania ühisosaks on ühtne kommunikatsioonikava ja sümboolika kasutamine.
• Igal eeskujuliikumises osalejal on oma personaalne „Aga Mina” väärtuspõhine sõnum, mis on registreeritud eeskujuliikumise sõnumite registris.
                                                                               


















































































   3   4   5   6   7