Page 47 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 47
Läbiviidud tegevused. Peamine infokanal – kohtute Facebooki-leht Õigusemõistmise kunst. Kokku jõudsime erinevate postituste abil 28 000 inimeseni. Kõige populaarse- maks osutusid kohtunike videosõnumid, mida vaadati kokku enam kui 12 000 korda.
Kampaaniasõnumid ja -videod olid üleval veebileheküljel riigikohus.ee ning kohus.ee.
Toetavad meediategevused: kaks raadio- intervjuud, kolm teleintervjuud ning kolm arvamuslugu trükimeedias.
Kampaaniaplakatid olid üleval JCDecaux välimeedia reklaampindadel Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas ning kohtumajades üle Eesti. Välimeedias jõudsid sõnumid ainuüksi Tallinnas 220 000 inimeseni.