Page 47 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 47

 Läbiviidud tegevused. Peamine infokanal – kohtute Facebooki-leht Õigusemõistmise kunst. Kokku jõudsime erinevate postituste abil 28 000 inimeseni. Kõige populaarse- maks osutusid kohtunike videosõnumid, mida vaadati kokku enam kui 12 000 korda.
Kampaaniasõnumid ja -videod olid üleval veebileheküljel riigikohus.ee ning kohus.ee.
Toetavad meediategevused: kaks raadio- intervjuud, kolm teleintervjuud ning kolm arvamuslugu trükimeedias.
Kampaaniaplakatid olid üleval JCDecaux välimeedia reklaampindadel Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Narvas ning kohtumajades üle Eesti. Välimeedias jõudsid sõnumid ainuüksi Tallinnas 220 000 inimeseni.































































































   45   46   47   48   49