Page 36 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 36
Organisatsioon:
Operation Lifesaver Estonia MTÜ
Tegevusvaldkond:
Raudteeohutus
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d):
Tamo Vahemets, Ain Saare, Tarvi Viisalu, vabatahtlikud
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda:
Raudteeohutus on liiklus- ja ohutuskultuuri lahutamatu osa. Koostöövõrgustikul on ohutus- käitumisharjumuste kujundamisel väga oluline roll. Koos suudame rohkem.
Eeskujukampaanias osalemise mõju:
Ühingu töötajad ja vabatahtlikud on teadlikud nii organisatsiooni kui ka isikliku eeskuju rollist. Samuti laienes MTÜ koostööpartnerite ring.
Ühiskampaania tegevus:
Kampaania sotsiaalmeedias
Sõnum: AGA MINA LASEN RONGI LÄBI
Statistiliselt moodustab raudteel hukkunute arv 5−17% liikluses hukkunute arvust.
Traagiliste juhtumite peapõhjus on raudtee ületajate tähelepanematus ja ohutusreeglite rikku- mine. Käitumisharjumuste kujundamisel on oluliseks teguriks ohuteadliku käitumisega ees- kujuks olemine. Sellest tulenevalt valiti sõnumiks „Aga mina lasen rongi läbi”.
Tegevuste läbiviimise aeg: 01.−25.12.2017, 24.04−01.05.2018 Sihtgrupp: liiklejad vanuses 14+
Tegevuste eesmärk: Suurendada elanikkonna teadlikkust raudtee ületamisega seotud riskidest ning vähendada raudteel hukkunute ja vigastatute arvu.
Läbiviidud tegevused: Sotsiaalmeedias (Facebookis ja Instagramis) viidi läbi kaks raudtee- ohutuskampaaniat. Kampaaniaga võeti kasutusele Aga Mina sõnumit kandvad reklaambännerid. Eelkooliealistele lastele valmistati raudteeohutuse töövihik. Ühingu tegevuste tutvustamisel erinevatel konverentsidel anti ülevaade ka ühiskampaaniast ja selles osalemisest.
36
EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.