Page 18 - Aga mina olen eeskujuks 2017-18
P. 18
Organisatsioon: Eesti Haigekassa
Tegevusvaldkond: Riikliku ravikindlustuse korraldamine
Ühiskampaania tegevuste läbiviimise eestvedaja(d): Rain Laane, Taisi Kõiv
Miks otsustasite eeskujukampaaniaga liituda: Soovisime ühistegevusega panustada riigi paremaks ja turvalisemaks muutmisesse ning elanikkonna teadlikkust tõsta „Aga Mina” sõnu- miga.
Eeskujukampaanias osalemise mõju: Organisatsioonis teatakse, mida tähendab valge õhupall, ning seda, et oleme osa sellest. Kui keegi läheb mujale asutusse loengupäevale, siis võetakse märke hea meelega kaasa ning tutvustatakse Aga Mina ühiskampaaniat ja selle tegevusi. Tagasiside organisatsioonilt on olnud positiivne. Aga Mina sõnumiga kujunduslahendused mõjusid värskendavamalt kui varasemad ning neid märgati palju.
Ühiskampaania tegevus: Osalesime ühiskampaanias kahe teavitusega. Mõlemad olid ulatus- likud kampaaniad, kus olime pildis nii väli-, trüki- kui ka sotsiaalmeedias ning televisioonis. Lisaks levis tegevus teenusepakkujate, antud juhul Eesti Hambaarstide Liidu ja Arstliku Perenõuandla kaudu.
Sõnumid:
a. AGA MINA tean perearsti nõuandetelefoni 1220. b. AGA MINA külastan kord aastas hambaarsti.
Sõnumite valikul lähtusime kahest põhiprobleemist
a. Perearsti nõuandetelefoni kasutamise suurendamine, et mitte koormata erakorralise
meditsiiniasutuste tööd
b. Lapsed ei jõua õigel ajal hambaarsti juurde
Tegevuste läbiviimise aeg:
a. Perearsti nõuandetelefon: 8.−27.01.2018 b. Hambaarsti külastus: 18.09−18.10.2018
Sihtgrupp:
a. AGA MINA tean perearsti nõuandetelefoni 1220 – sihtgrupiks olid kõik Eesti kodanikud,
eriti need, kellel on kodus lapsed ja eakad.
b. AGA MINA külastan kord aastas hambaarsti –lapsed vanuses 3−19 aastat ja lapsevanemad.
18
EESKUJUKAMPAANIA AGA MINA / 2017-2018
Väärtuspõhiste hoiakute kujundamise ühiskampaania, mis tulenes soovist kinkida
tulevastele põlvkondadele tervem ja turvalisem elukeskkond. Organisatsioonide ühine kingitus Eesti Vabariigile 100’ndal sünnipäeval.